Kansainvälinen Telepäivä keskittyi sukupuolten tasa-arvoon digitaalisessa muutoksessa
21.5.2025
Sähköinsinöörit - SIL ry:n järjestämä Kansainvälinen Telepäivä 2025 -seminaari pidettiin tiistaina 20.5. klo 12 alkaen Aalto-yliopiston Startup-keskus A Gridin auditoriossa Otaniemessä. Maailmanlaajuinen kattojärjestö ITU (International Telecommunication Union) oli määritellyt vuoden 2025 teemaksi "Gender Equality in Digital Transformation". Kansainvälinen Telepäivä keskittyi sukupuolten tasa-arvoon digitaalisessa muutoksessa.
Tämän linkin kautta pääset katsomaan seminaarin tallenteen.
Uutiset
Emfit investoi uuteen elektroniikan valmistuslinjaan Vaajakoskella
DVV hakee teknistä toteuttajaa uudelle Suomi.fi-lompakolle
Advania Finland kehitti tekoälyagentteihin perustuvan kyberturvapalvelun
Elisa, Rajavartiolaitos ja Merivoimat testasivat onnistuneesti merikaapelien turvaamista