Prysmian ottaa käyttöön uuden globaalin yritysilmeen

22.2.2024

Prysmian ottaa 22.2.2024 kaikkialla konsernissa käyttöön uuden yritysidentiteetin, jolla yhtiö haluaa viestiä pitkäjänteistä sitoutumistaan energiamurroksen ja digitalisaation edistämiseen alansa johtavana toimijana sekä tukea uutta liiketoimintastrategiaansa.

Uusi yritysilme muistuttaa konsernin strategisista tavoitteista ja kasvusta yhtenäisenä globaalina yhtiönä sekä sen vastuullisuudesta ja perusarvojen kunnioittamisesta. Uudistus tukee näin Prysmianin uutta Connect to Lead -strategiaa, joka esiteltiin Napolissa järjestetyssä pääomamarkkinapäivässä viime lokakuussa.

Konsernin uusi yritysidentiteetti juontaa juurensa yhtiön missiosta tarttua kestävän kehityksen mahdollisuuksiin ja johtaa energiamurrosta ja digitaalista muutosta kehittämällä yhä joustavampia, suorituskykyisempiä, kestävämpiä ja innovatiivisempia tuotteita luoden samalla konkreettista arvoa yhtiön asiakkaille sekä yhteisöille ja alueille, joilla konserni toimii. Prysmianille kestävä kehitys ei ole vain liiketoiminnan veturi; yhtiö on sitoutunut antamaan pitkän aikavälin panoksensa luonnon sekä ihmisten elinympäristön hyväksi.

Uusi visuaalinen identiteetti heijastaa yhtiön päättäväisyyttä elää ajassa ja muutoksessa ja omaksua uusi strategia ja missio. Piilotetun p-kirjaimen lisäksi liikemerkin muoto symboloi kiertotaloutta, ja sinivihreä liukuväri ilmentää konsernin sitoutumista uusiutuvan energian edistämiseen.

Nykyaikaista ja dynaamista muotoilua edustava logo yhdistää perinteen ja evoluution. Uuden brändi-identiteetin visuaalinen konsepti sekä kiteytys, The Planet's Pathways, ilmentävät yhdessä sitä roolia, jonka Prysmian pyrkii ottamaan paremman tulevaisuuden rakentamisessa ja polkujen tasoittamisessa maapallon yhä kestävämmälle ja digitaalisemmalle tulevaisuudelle.